• Een reeks van instapklare kantoor- en opslagruimten
  • Voorzien van de meest moderne infrastructuur en ICT
  • Met ondersteunende diensten
  • En managementondersteuning
  • In een dynamische bedrijfsvriendelijke omgeving

Die gemakkelijk bereikbaar is

Het BC Tienen stelt 32 kantoren en 13 bedrijfsruimten van 25 tot 40 m² ter beschikking van startende bedrijven. U kunt er zo intrekken. Geen zorgen dus over inrichting (kosten), wachttijden voor telefoon- en internetaansluiting e.a.

De huurvoorwaarden zijn bijzonder soepel. In voorkomend geval kunt u snel en zonder veel verplichtingen kantoren bijhuren of eventueel het centrum verlaten.

 

De gemeenschappelijke infrastructuur omvat :

  • een ruim onthaal met display en expositieruimte,
  • een digitale telefooncentrale,
  • een modern breedband netwerk,
  • conferentie- en vergaderzalen,
  • cafetaria en rusthoeken,
  • een kitchenette op elke verdieping,
  • een totempaal met digitaal scherm met vermelding van uw bedrijf,
  • ruime parkeermogelijkheid voor uw medewerkers en klanten...

 

U kan eveneens gebruik maken van de gemeenschappelijke uitrusting van het centrum:

  • fotokopieer- en faxapparatuur,
  • scanners,
  • overhead- en data/videoprojector
  • en andere audiovisuele apparatuur...

Het BC Tienen presenteert zich als een echt dienstencentrum ten aanzien van zijn huurders. Het secretariaat verzorgt ondermeer het onthaal van uw bezoekers, een gepersonaliseerde telefoonpermanentie, dactylografie, eenvoudige vertalingen, breedbandcommunicatie, verzekeringen, onderhoud en bewaking van gemeenschappelijke ruimten, opvang van tijdrovende administratieve vereisten...

 

En er is meer. De manager van het centrum is op ieder ogenblik uw klankbord en raadgever. U kunt bij hem terecht voor allerhande informatie. Desgevallend gaat hij via de aandeelhouders van het Bedrijvencentrum Tienen op zoek naar professioneel managementadvies. Voor wie daar behoefte aan heeft, staat een netwerk van specialisten ter beschikking voor technische inlichtingen van financiële, fiscale, juridische of boekhoudkundige aard. Hij vindt voor u ook de juiste specialist op het vlak van subsidies, banenplannen, Europese richtlijnen, milieureglementering, export, innovatie, merkenregistratie of octrooiaanvragen...

Het Bedrijvencentrum Tienen fungeert als een reëel en effectief contactplatform voor startende ondernemers. U praat tijdens de koffie of lunchpauze met collega-ondernemers, u wisselt ervaringen uit, u leert van mekaar. 

Uw klanten en leveranciers ervaren het Bedrijvencentrum als een dynamische en professionele omgeving. Die dynamiek wordt op gang gebracht en gehouden door het samenspel van huurders en management/secretariaat van het Bedrijvencentrum.

Prijzen vanaf 547€ voor een kantoor van 25m²!